Deepo Outlet Center – Antalya
Proje Detayı

Akdeniz Bölgesi'ndeki en büyük outlet'i olan Deepo, Türkiye'nin en önemli turizm merkezi olan Antalya'da havalimanının hemen karşısında yer almaktadır. Gıda toptan satış depolarından, outlet anlayış ve konseptine göre dönüştürülen projede iklim koşulları dikkate alınarak iki ana galeri ile dolaşım sadeliği ön plana çıkartılmıştır. 2004 yılında açılan Deepo, Antalya'nın Alanya, Manavgat, Side gibi ilçelerinin ve turistik alanlarının güzergahında ve Isparta-Konya karayolu bağlantısındadır. AVM'nin yakın çevresinde ticaret ve iş kompleksleri yoğun olarak yer almaktadır. Bölgede 1.000 kişiye düşen kiralanabilir alan 105 m² 'dir.

Antalya, Türkiye'nin diğer büyük şehirlerine uzaklığı ve turist ağırlıklı hareketliliği nedeniyle markalar için sezon sonu ürün eritilmesinde doğru adres olarak kabul edilmektedir. Projenin veriminin her yıl bir öncesine göre artması, ulusal ve uluslararası birçok marka için Deepo'nun cazibesini artırmıştır. Antalya Havalimanı karşısında yer almanın avantajını en iyi şekilde kullanan Deepo; bina içerisinde konumlandırılan" departure boards" uçuş bilgi panoları ve havayolları check-in desk hizmetleri ile fark yaratmakta; uçuş bekleme sürelerinin Deepo'da geçirilmesi anlamında olumlu katkı sağlamaktadır.

Bölgeyi iyi tanımak ve turizm ile ilgili doğru stratejiler belirlemek, bölge nüfusunun alışveriş alışkanlığına uygun mağaza karması oluşturmak rekabet üstünlüğü sağlayan bir diğer unsurdur. Yıllık 5.000.000'a yakın sayıda ziyaretçinin %25'i dış, %35'i iç turizm kaynaklıdır. Mevsimlik dağılımlar homojen yapıya sahiptir.

Antalya Havalimanı'nda turistlere Antalya şehir haritası dağıtımı yapan tek kuruluş olan Deepo bu girişimi ile yerli ve yabancı turistlerin ziyaret programına girmeyi başarmaktadır. Biletli yolculara Havaalanı-Deepo arası uçuş saatine kadar ulaşım hizmeti verilmektedir.

Girişimlerimiz sonucu oteller bölgesi ile Deepo arasında toplu ulaşım hattı konulmuştur. Oteller bölgesi ve Deepo arasında yaz boyunca düzenli tarifeye sahip taşıma hizmeti sağlanmaktadır.

Mülkiyet : Torunlar GYO (%100)
 
Faaliyete geçme tarihi : 24 Ekim 2004
 
İnşaat maliyeti : 10,1 milyon TL
 
Brüt Kiralanabilir alan (m²) : 18.132
 
Doluluk oranı : %99 (Aralık 2015 itibarıyla)
 
Mağaza sayısı : 87
 
Ana kiracılar (BKA'nın %30'u) : LCW, Boyner, Tommy Hilfiger, Vakko, Mavi Jeans, Desa, Derimod, Koton, Mudo City, Sarar, Cacharel, US Polo, Pierre Cardin
 
Ekspertiz değeri (Aralık 2016) : 286,8 milyon TL
 
Aralık 2015 itibarıyla ortalama kira süresi : 1,9 yıl
 
Ortalama son 12 aylık net faaliyet kârı (TL/m² /Ay başına) : 66,1 TL
 
Kiralama/Mülkiyet durumu : Mülkiyet
 
Kira geliri+ortak alan geliri : 27.087.000 TL
 
Ziyaretçi sayısı : 5,3 milyon
Fotoğraflar
©Copyright 2016 Torunlar GYO
Torunlar GYO, web sitesinde her türlü bilgiyi değiştirme, düzeltme ve yayınlama hakkını saklı tutar.
Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları
Rüzgarlıbahçe Mahallesi Özalp Çıkmazı No: 4 34805 Beykoz / İstanbul
T: +90 216 425 03 28 / +90 216 425 20 07 F: +90 216 425 59 57
info@torunlargyo.com.tr